#INeedMasculism

:'''( ask :'''( submit :'''(

ATTENTION YOUMACON ATTENDEES

Let’s get serious for a moment. It was brought to our attention that a potentially dangerous man is attending Youmacon at the end of this month. A woman came forward and claimed he raped her, and while he denies the claim, there is sufficient reason to believe this is true..

Everything you need to know is in the link. If you’re gonna be at Youmacon this year, I highly suggest you read everything in the link and be wary.

Please stay safe!!

-Mal

j6:

this is true friendship my friends


 another lesson in the art of no homo

j6:

this is true friendship my friends

another lesson in the art of no homo

(via overlordjake)

Hooooly shit I didn’t even read the whole thing I am so sorry for publishing that. It was a shitty mistake, we did promise not to equate masculinity with penises and it won’t happen again. Sorry about that-Mal((p.s. for those who didn’t get to read it, the last sentence basically said something along the lines of “my dick is so small you can’t tell i’m a man” which…is very clearly transphobic and it was really irresponsible of me to publish a submission without reading it in full.))

yoncehaunted:

*SHOUTING TO THE HEAVENS*

(via jessturing)

wildniam:

theres this facebook group going on for worlds hottest teen and look

image

image

image

image

man oh man i bet this guy is gonna win i mean #nohomo but that’s one sick lookin dude

(Source: fuckedluke, via kanekikendeservednothing)

A true martyr

Anonymous said: If I were you, I'd shut down this blog tbh. Cappy has wrecked your shit every which way.

lmao

thatcorbincrow:

ARE THESE SKELETONS HOMO GAYS???? I DO NOT SEE A BONE TITTY I AM UNCOMFOTRABLE

They’re not gay as long as you call “no homo,” psh every fellow dudebro should know this by now

thatcorbincrow:

ARE THESE SKELETONS HOMO GAYS???? I DO NOT SEE A BONE TITTY I AM UNCOMFOTRABLE

They’re not gay as long as you call “no homo,” psh every fellow dudebro should know this by now

(Source: dirtyacid, via afelinequeen)

come-closer-vasilisa:

Gag me with a spoon

Stay tuned for part two: an open letter to the nice guys who really wanted to get in your pants

come-closer-vasilisa:

Gag me with a spoon

Stay tuned for part two: an open letter to the nice guys who really wanted to get in your pants

Anonymous said: Wait ok man is this like a satirical kinda making fun of men's rights or are u in all seriousness?

This blog is completely one hundred percent serious mens rights are important!